Jak zabudować dBdragowych

 Tak sie składa ze zabudowałem kilka dBdragowych autek i zauwazyłem pewne zjawisko tj mając suba o płaskiej (liniowej) charakterystyce po wstawieniu go do autka następuje dosyc silne podbicie najnizszych czestotliwosci np.ponizej 40-50Hz z tego wniosek ze sub w aucie lepiej przenosi nizsze czestotliwosci (następuje tak jakby pszerzenie charakterystyki w dół) potwierdza to praktyka w aucie bardziej "odczuwa" się bas niz w domu. Co do infradzwieków kiedyś zrobiłem eksperyment wstawiłem do auta skrzynie z głośnikiem o mocy 5kw zasiloego z końcówki o mocy 1,7kw i po podaniu 18Hz autko wpadło w taki rezonans ze wyraznie się ruszało ale nic nie było słychac nizej bałem się zchodzic ze względu na głosnik (zbyt duze wychylenie membrany) bo był pożyczony na testy od pioneera.

infradzwiekami wyklady z Fizyki

 Ostatnio zaczołem sie interesowac infradzwiekami po wykladach z Fizyki... jest znacznie wiecej zrodel infradzwiekow np wybuch jadrowy czy...